شرایط برگشت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویتهای فروشگاه اینترنتی مانی مد میباشد. در همین راستا مانی مد تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا مانی مد ضمانت 3 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است : 3روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط مانی مد.
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی میتواند داشته باشد؟
، مناسب نبودن سایز محصول دریافتی، عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی یا وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟
مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض کالایی را دارید پس از ثبت درخواست مرجوعی، کالای خود را برگشت دهید.
برای ثبت درخواست مرجوعی میتوانید با تماس با واحد پشتیبانی، از طریق تلفن همراه خود ( با شماره 09333090051 درخواست خود را ثبت نمائید.
- اطبق کادر دستورالعمل مرجوعی اقدام به ارسال کالای خود از طریق پست پیشتاز کنید.
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
-در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شمایک بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید. .
کالای خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟
آدرس : مازندران– بابلسر.میدان معلم.پاساژ بزرگمهر .طبقه اول .واحد ۵۲ دفتر فروش اینترنتی مانی مد
شماره تماس: 09333090051صندوق پستی : 4741913241
کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟
تمامی محصولات موجود در سایت مانی مد قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند بجز موارد زیر:
- دسته بندی اکسسوریها مانند: انواع لباسهای زیر (زنانه، مردانه، )، عینک، ، کمربند، جوراب، شال گردن، ، شال و روسری، لگ و ساپورت، بادی، زیورآلات ، سوتین و نیم تنه ، و کارت های هدیه فروشگاهی.
تنها موارد ذکر شده بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت بازگشت و یا تعویض را ندارن
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟
- در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، و جعبه خود مانی مد قرار داده اید.
- در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها کالای خریداری شده قابل استرداد نمیباشد.
- ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.
- انواع لباسها: بو نگرفته باشند، دچار چروکی و رفتن خط اتو نشوند، لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بسته بندی خود محصول بازگشت داده شود.
کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی مانی مد برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت
بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بعد از دریافت کالا توسط مانی مد کارشناسان کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض و یا عودت وجه راهنماییهای لازم را ارائه میدهند.
- در صورتی که مشتریان محترم قصد تعویض کالا را داشته باشند، هزینه ارسال سفارش جدید به عهده مشتری میباشد.
- در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت بانی مد، ظرف 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد . (در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد.)
- به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه ی تعویض وجود ندارد.
- روال تعویض در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما هیچ تعهدی در مقابل انجام یک روزه یا دو روزه تعویضیها انجام نمی پذیرد..
- در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
توجه: در صورتی که کالای بازگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و ... به مشتری تعلق گرفته باشد مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ استرداد میگردد.